לעשות חיים
אני מוביל ומלווה תהליכים של ביטוי, חופש, משחק ואותנטיות. אני יוצר אירועים אלטרנטיביים של מעגלי שירה, סדנאות וטקסים שבטיים עם קקאו שמאפשרים לנו להרגיש את הקסם של ילדיות פשוטה ובחיוך להביא את עצמינו כפי שאנחנו לידי ביטוי.
אחד הדברים שהכי חשובים לי זה ללכת בדרך שאני מדבר עליה ולדייק יותר ויותר את החיבור וההקשבה שלי לעצמי. זה קורה על ידי תרגול מודע של שמחה לצד כאב, ולידציה עצמית והמון המון חמלה ורכות.
בחיים, כמו במוזיקה, אין טעויות- זה הכל ג׳אז.
אז בואו נעשה חיים.


מילים לא תמיד יכולות לתאר את האנרגיה. הנה הצצה לרגעים של חופש, חיבור ושמחה מהמפגשים האחרונים שלנו.
אחד השינויים הכי משמעותיים שקרו לי בחיים התחיל ברגע שבחרתי לעשות חיים. הרגע הזה שהבנתי משהו שהמציאות ניסתה להגיד לי המון שנים:
לעשות חיים זו כבר לא פריווילגיה — זה צורך בסיסי.
היכולת שלנו לשמוח, לשחק, ולהרגיש חיות היא לא בונוס - היא הדלק שמאפשר לנו להעניק מעצמנו לעולם. רק כשאנחנו מלאים באור יש לנו איך לתת בצורה מאוזנת.




מרחבים של חופש, ביטוי וחיבור — דרך טקס, מוזיקה ותנועה.
ביחד אנחנו יוצרים מעגל חי: כל אחד מביא את הקול שלו, את התנועה, את הרגש. מרחב שבו שירה הופכת לתפילה, ותפילה — לשחרור.
במוזיקה אין טעויות — זה הכל ג׳אז.